Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Školní média v životě školy
TROLLEROVÁ, Tereza
Diplomová práce se zabývá školními médii realizovanými studenty a pedagogy na školách. V úvodu práce jsou stručně definovány základní pojmy a hlavní druhy školních médií. Krátce jsou popsána specifika jednotlivých školních médií a jejich obsahová náplň. Další kapitoly jsou věnovány přehledu vývoje a historii školních médií v průběhu let u nás. V teoretické části práce jsou zmíněna i nejčastější témata, kterým se školní média věnují a motivační faktory, které jejich vznik ovlivňují. Část práce rozebírá vybrané školní dokumenty a zejména Rámcový vzdělávací program z hlediska možností využití školních médií v rámci výuky mediální výchovy na školách základního a gymnaziálního typu. Druhá polovina práce je věnována konkrétní případové studii, ve které jsou prezentovány výsledky z provedeného výzkumu. V samotném výzkumu je hlouběji analyzován jeden konkrétní druh školního média, a to školní televize na Gymnáziu Příbram. Cílem provedeného výzkumu je zjistit, jakým způsobem probíhá příprava, plánování a realizace školního zpravodajství. Snahou práce je také popsat, kdo se stává školním zpravodajem a z jakých důvodů, jaké je technické vybavení školy a jaký ohlas má školní televize u svých diváků.
Česká časosběrná dokumentární tvorba po roce 1989 a její možné využití v hodinách výchovy k občanství
TROLLEROVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce se zabývá vznikem, vývojem a druhy dokumentárního filmu. Je zaměřena na časosběrný dokument. Rozebírá pojetí a vývoj těchto dokumentů u nás. Zmíněni jsou vybraní filmoví tvůrci využívající časosběrnou metodu společně s jejich dokumentární tvorbou. Práce popisuje motivy časosběrných dokumentů a její výhody, nevýhody a specifika. Hlavní postavou této bakalářské práce je Helena Třeštíková a její tvorba. Jsou zde detailněji popsány tři její dokumenty dokončené po roce 1989. Stěžejním bodem této práce jsou témata, která dokument zachycuje a která mohou být poté využita při hodinách výchovy k občanství na školách. Cílem práce je odhalit "vzkaz" časosběrných dokumentárních filmů pro společnost. Co by si studenti po zhlédnutí tohoto typu dokumentu měli odnést do budoucího života, a jak je možné časosběrné dokumenty využít při hodinách výchovy k občanství či v jiných předmětech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.