Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvíjení klíčových kompetencí ve výuce přírodopisu na prvním stupni waldorfské školy
Tejkalová, Vítězslava ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvíjení klí ových kompetencí ve výuce p írodopisu na prvním stupni waldorfské školy. V teoretické ásti p ibližuje problematiku transformace školství a charakteristiku výuky na waldorfské škole. Jsou zde vysv tleny pojmy klí ové kompetence, transformace školství, alternativní sm ry ve školství, waldorfská pedagogika a její postavení v transformaci školství. Výzkumná ást prezentuje ak ní výzkum zam ený na rozvíjení klí ových kompetencí v epoše p írodopisu ve t etí t íd waldorfské školy. Metodou pozorování je popsána jedna z epoch. Dopl ující metodou dotazníku, sm ujícího k u itel m, jsou výsledky pozorování porovnány. Analýzou výzkumu je popsán rozvoj jednotlivých klí ový kompetencí v dané epoše. Výsledky výzkumu potvrdily, že vzd lávací strategie k rozvoji klí ových kompetencí jsou ve waldorfské škole na velmi dobré úrovni. Z analýzy výzkumu je možné erpat p i rozvoji Klí ových kompetencí v jiných epochách p írodopisu tohoto ro níku. Údaje z výzkumu jsou prezentovány v písemné podob .
Rozvíjení klíčových kompetencí ve výuce přírodopisu na prvním stupni waldorfské školy
Tejkalová, Vítězslava ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvíjení klí ových kompetencí ve výuce p írodopisu na prvním stupni waldorfské školy. V teoretické ásti p ibližuje problematiku transformace školství a charakteristiku výuky na waldorfské škole. Jsou zde vysv tleny pojmy klí ové kompetence, transformace školství, alternativní sm ry ve školství, waldorfská pedagogika a její postavení v transformaci školství. Výzkumná ást prezentuje ak ní výzkum zam ený na rozvíjení klí ových kompetencí v epoše p írodopisu ve t etí t íd waldorfské školy. Metodou pozorování je popsána jedna z epoch. Dopl ující metodou dotazníku, sm ujícího k u itel m, jsou výsledky pozorování porovnány. Analýzou výzkumu je popsán rozvoj jednotlivých klí ový kompetencí v dané epoše. Výsledky výzkumu potvrdily, že vzd lávací strategie k rozvoji klí ových kompetencí jsou ve waldorfské škole na velmi dobré úrovni. Z analýzy výzkumu je možné erpat p i rozvoji Klí ových kompetencí v jiných epochách p írodopisu tohoto ro níku. Údaje z výzkumu jsou prezentovány v písemné podob .

Viz též: podobná jména autorů
3 Tejkalová, Vítězslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.