Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Grafická úprava obálek edice Malá řada soudobé světové prózy v letech 1961-1971.
SVATOŠOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce Grafická úprava obálek edice Malá řada soudobé světové prózy v letech 1961-1971 je rozdělena do dvou částí. V první je představena edice Malá řada společně s historickým kontextem vzniku a historie nakladatelství Odeon, ve kterém byla publikována. Ve druhé části jsou popsány a charakterizovány jednotlivé roky v edici, současně představeny ikonické obálky. Dále je pak práce zaměřena na vybrané umělce, konkrétně Zbyňka Sekala, Jiřího Svobodu, Jana Kotíka, Evu Svobodovou a Danu Puchnarovou, kteří mají velký podíl na celkové estetické podobě edice. Práce představuje jejich životopisné údaje, větší část pak věnuje popisu a interpretaci jejich práce na knižních obálkách či korespondence s jejich pracemi ve volném umění. Bakalářská práce obsahuje též dvě přílohy, první je kompletní soupis vydaných knih Odeonu v edici Malá řada v letech 1961 až 1971 a druhá je obrazová, kde jsou některé návrhy obálek výše zmíněných umělců. Cílem bakalářské práce je představit a analyzovat podobu vydávaných obálek v edici a současně klást důraz na grafický design jakožto nositele umělecké hodnoty a výtvarný projev, který by v dobové charakteristice neměl být opomíjen.
Kompetence lektora
Svatošová, Kateřina ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá kompetencemi lektora ve vzdělávání dospělých. Reflektuje současnou situaci ve vzdělávání dospělých s důrazem na stav ověřování kvality lektorských kompetencí. Pojednává o specifikách vzdělávání dospělých, která jsou předpokladem pro cílenou formulaci lektorských kompetencí. Zaměřuje se na koncepce rolí lektora a představuje nový souhrnný model respektující specifika vzdělávání dospělých, jenž se zakládá zejména na činnostech lektora v průběhu vzdělávací akce. Následně jsou zpracována dosavadní pojetí lektorských kompetencí. V návaznosti na předložené teorie a v souladu s novým modelem rolí je vytvořena klasifikace lektorských kompetencí se zřetelem na účastníka a jeho požadavky. Průzkum lektorských kompetencí zaměřený na tři skupiny respondentů (účastníky, lektory a zadavatele vzdělávacích akcí) zjišťuje pořadí jednotlivých kompetencí představených v klasifikaci. Klíčová slova Lektorské kompetence, role lektora, specifika vzdělávání dospělých, model rolí lektora vzdělávání dospělých, klasifikace kompetencí.

Viz též: podobná jména autorů
2 SVATOŠOVÁ, Kateřina
2 SVATOŠOVÁ, Kristýna
2 Svatošová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.