Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Integrace žáků se specifickými poruchami učení a chování do běžné třídy
Svašková, Marcela ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Práce se zabývá problematikou aplikace obecných individualizačních strategií při práci v běžné třídě základní školy, kde jsou integrováni žáci s SPU a SPUCH. Jejím cílem je popsat formou akčního výzkumu cestu třídního učitele při hledání optimálních řešení. Zabývá se postavením těchto žáků v kolektivu třídy. Jaký je jejich přístup a jak jsou motivováni ke školní práci. Mapuje, jak samotní žáci vnímají tento proces. Vnímání jejich problémovosti spolužáky a jejich rodiči. Reflektuje, jakým způsobem ovlivňuje výběr strategií dosaženou úroveň profesních kompetencí a vyučovací styl učitele. Popisuje výhody a rizika spojená s integrací dětí s SPU a SPUCH v běžné třídě. Mapuje možné strategie diferenciace a individualizace výuky, metody a strategie, které podporují žáky s SPU a SPUCH. Zabývá se požadavky na kompetence učitele. Klíčová slova: integrace, inkluze, individualizace, metody práce, jazykové a komunikační kompetence, žák se specifickými poruchami učení a chování
Integrace žáků se specifickými poruchami učení a chování do běžné třídy
Svašková, Marcela ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Práce se zabývá problematikou aplikace obecných individualizačních strategií při práci v běžné třídě základní školy, kde jsou integrováni žáci s SPU a SPUCH. Jejím cílem je popsat formou akčního výzkumu cestu třídního učitele při hledání optimálních řešení. Zabývá se postavením těchto žáků v kolektivu třídy. Jaký je jejich přístup a jak jsou motivováni ke školní práci. Mapuje, jak samotní žáci vnímají tento proces. Vnímání jejich problémovosti spolužáky a jejich rodiči. Reflektuje, jakým způsobem ovlivňuje výběr strategií dosaženou úroveň profesních kompetencí a vyučovací styl učitele. Popisuje výhody a rizika spojená s integrací dětí s SPU a SPUCH v běžné třídě. Mapuje možné strategie diferenciace a individualizace výuky, metody a strategie, které podporují žáky s SPU a SPUCH. Zabývá se požadavky na kompetence učitele. Klíčová slova: integrace, inkluze, individualizace, metody práce, jazykové a komunikační kompetence, žák se specifickými poruchami učení a chování

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.