Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing Strategy of Linet Group SE in the Chinese Market
Sunega, Peter ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Martiš, Ivan (oponent)
Cílem práce je porovnání marketingu společnosti vyrábějící zdravotnickou techniku na evropském a čínském trhu. Po teoretické části popisující nástroje analyzující mikro a makro prostředí se práce v praktické části zaměřuje na představení analyzované společnosti a na představení čínského a hongkongského trhu se zdravotnickou technikou jako dvou rozdílných trhů. Hlavní důraz klade práce na vyhodnocení silných a slabých stránek společnosti, příležitostí a hrozeb všech tří trhů a jejich následnému společnému vyhodnocení. Výsledné strategie na trzích jsou v práci komentovány a porovnávány s realitou. Na závěr práce jsou uvedena doporučení na změnu marketingové strategie na čínském a hongkongském trhu.
Specifics of the German market in foreign trade of a local printer
Sunega, Peter ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčních trhů s cílem potvrzení nebo vyvrácení následující hypotézy: "Pro lokální podnik je působení na zahraničním trhu výhodnejší, než působení na trhu domácím." V první části práce se nacházejí teoretická východiska marketingu a mezinárodního marketingu. V dalších částech se práce zabývá popisem knižního průmyslu (vydavatelství a tiskárny knih), cenotvorbou knih, představením lokálního výrobce knih a charakteristikou trhů v knižním průmyslu. V závěru práce je pomocí Porterovho modelu pěti konkurenčních sil analyzován český, slovenský a německý trh z pohledu vybrané společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
11 Sunega, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.