|
Perspektivy využití jednotlivých typů mrkve (Daucus carota L.) při šlechtění nových odrůd
Suchánková, Anna
Tato bakalářská práce se zabývala otázkou využití typů mrkve ve šlechtění mrkve a vývoji nových odrůd. Byla popsána teoretická část této problematiky, zabývající se především základním popisem typů mrkví a šlechtěním mrkve. Dále byl založen odrůdový pokus mrkve, kde byly klasifikovány jednotlivé pokusné varianty, které představovali hlavní zástupce typů mrkve. Byly hodnoceny a vzájemně porovnány typy mrkve, v závislosti především na požadavcích trhu na odrůdy této kořenové zeleniny a vhodné rozšíření typového a odrůdového sortimentu mrkve u nás. Dle daných šlechtitelských parametrů byla určena celková vhodnost odrůd jednotlivých typů mrkve pro využití ve šlechtitelském procesu.
|
|
Perspektivy využití jednotlivých typů mrkve (Daucus carota L.) při šlechtění nových odrůd
Suchánková, Anna
Tato bakalářská práce se zabývala otázkou využití typů mrkve ve šlechtění mrkve a vývoji nových odrůd. Byla popsána teoretická část této problematiky, zabývající se především základním popisem typů mrkví a šlechtěním mrkve. Dále byl založen odrůdový pokus mrkve, kde byly klasifikovány jednotlivé pokusné varianty, které představovali hlavní zástupce typů mrkve. Byly hodnoceny a vzájemně porovnány typy mrkve, v závislosti především na požadavcích trhu na odrůdy této kořenové zeleniny a vhodné rozšíření typového a odrůdového sortimentu mrkve u nás. Dle daných šlechtitelských parametrů byla určena celková vhodnost odrůd jednotlivých typů mrkve pro využití ve šlechtitelském procesu.
|
|
Varianty hereckého uplatnění.
Suchánková, Anna ; Salzmannová, Eva (vedoucí práce) ; Šavlíková, Kateřina (oponent)
Tato magisterská práce se snaží zachytit průběh studia herectví na KALD DAMU (katedra alternativního a loutkového divadla, divadelní fakulta Akademie múzických umění) jednoho konkrétního ročníku v akademických rocích 2006/2007 - 2009/2010. Soustřeďuje se na jednotlivá odvětví herecké profese a praktické projekty, které studentům umožnily získat praxi. Za úkol si klade tyto poznatky konfrontovat s požadavky na herce v profesionálním prostředí, a dále pak shrnuje vybavenost absolventa, se kterou z DAMU odchází. V závěru vyplývají možnosti, které by studium herectví mohly obohatit a zefektivnit. Práce se opírá o osobní zkušenost autora.
|