Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The marketing strategy of the chosen company on the domestic and foreign market,the comparison with the competition
Tkáčová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Struhár, Peter (oponent)
Oblast finančního poradenství se stává více atraktivní a žádanou. Je to finanční oblast, která nemá na Slovensku dlouhou histórii a to se taky odráží na nevědomosti lidí, využít služby finančního poradenství. Struktura bakalářske práce je řešená tak, aby lépe specifikovala marketingovou strategii vybrané společnosti PARTNERS GROUP SK s využitím poznatků z odborné literatury a interních údajů firmy. Práce přináší přiblížení služby, kterou poskytuje PARTNERS GROUP SK v dané komoditě, přes její marketingové aktivity, přístup a konečný přínos pro klienta.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.