Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing českých politických stran v roce 2010
Stručovská, Hana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Diplomová práce na téma "Politický marketing ČR 2010. Kampaně do PS PČR" má za cíl zmapovat politický marketing nejvýznamnějších českých politických stran před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Práce se zaměřuje především na marketingové kampaně stran a jejich nejvýraznější momenty, které měly vliv na výsledky voleb. Práce je zasazena do konkrétní politické situace. Nejprve je zde politický marketing popsán teoreticky, potom se práce zaměřuje na konkrétní strany a jejich kampaně. V práci je využíváno metod obsahové analýzy, analýzy mediálních prostředků a rozhovoru s volebním manažerem. V práci jsou zpracovány primární i sekundární informace. V práci jsou zanalyzovány hlavní momenty kampaní stran s vazbou na marketingová pravidla a výsledky voleb.
Finanční analýza společnosti Stock Plzeň - Božkov s.r.o.
Stručovská, Hana ; Cimický, Jan (vedoucí práce) ; Chýna, Vladislav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je podle metod finanční analýzy zjistit a posoudit finanční kondici společnosti. Rozebrat dosažené výsledky, zjistit, co je jejich příčinou a vystihnout jejich vývoj v čase. Některé z nich srovnat s odvětvím či konkurencí a pokusit se z nich vyvodit důsledky pro společnost Stock. V neposlední řadě posoudit vliv vnějších událostí, v podobě např. zvýšení spotřební daně, na finanční ukazatele.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.