|
Informační databáze ISP
Straník, Jan ; Macho, Tomáš (oponent) ; Holek, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem informačního systému pro správu internetových přípojek poskytovatele internetového připojení. V návrhu jsou rozebrány možnosti komunikace systému se síťovými prvky a pro zvolený typ komunikace je zrealizována funkce pro komunikaci. Navržený systém je částečně zrealizovaný.
|
|
Systém směrování na více bran pomocí směrovače Mikrotik
Straník, Jan ; Novotný, Vít (oponent) ; Jelínek, Mojmír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá směrováním datového provozu na více bran pomocí síťového operačního systému Mikrotik RouterOS, který se stává velmi rozšířeným v oblasti malých firem a domácností. Jejím cílem je popis problematiky využití více bran, popis samotného RouterOS a jeho nejdůležitějších částí potřebných pro řešení této problematiky jako je směrování, značkování paketů a zajištění kvality služeb. Také se zabývá popisem konkrétního návrhu a jeho testováním. Navrhnuté řešení se ověřuje na příkladu reálné situace. Nakonec se navrhnuté řešení porovná s alternativním řešením, běžně používaném v praxi.
|
|
Informační databáze ISP
Straník, Jan ; Macho, Tomáš (oponent) ; Holek, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem informačního systému pro správu internetových přípojek poskytovatele internetového připojení. V návrhu jsou rozebrány možnosti komunikace systému se síťovými prvky a pro zvolený typ komunikace je zrealizována funkce pro komunikaci. Navržený systém je částečně zrealizovaný.
|
|
Systém směrování na více bran pomocí směrovače Mikrotik
Straník, Jan ; Novotný, Vít (oponent) ; Jelínek, Mojmír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá směrováním datového provozu na více bran pomocí síťového operačního systému Mikrotik RouterOS, který se stává velmi rozšířeným v oblasti malých firem a domácností. Jejím cílem je popis problematiky využití více bran, popis samotného RouterOS a jeho nejdůležitějších částí potřebných pro řešení této problematiky jako je směrování, značkování paketů a zajištění kvality služeb. Také se zabývá popisem konkrétního návrhu a jeho testováním. Navrhnuté řešení se ověřuje na příkladu reálné situace. Nakonec se navrhnuté řešení porovná s alternativním řešením, běžně používaném v praxi.
|