Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Počátky českého soukromého vysokého školství (na případové studii Vysoké školy finanční a správní)
Straková, Magdalena ; Houda, Přemysl (vedoucí práce) ; Krátká, Lenka (oponent)
Počátky českého soukromého vysokého školství na případové studii Vysoké školy finanční a správní Bc. Magdalena Straková ABSTRAKT Práce Počátky českého soukromého vysokého školství na případové studii Vysoké školy finanční a správní zpracovává období mezi lety 1999 až 2009, kdy díky úpravě zákona o vysokých školách mohly vzniknout první soukromé vysoké školy. Pomocí orální historie mapuje a strukturuje danou oblast na případové studii jedné z prvních soukromých vysokých škol. Historii školy práce rozdělila na tři části: příprava projektu a vznik školy, období růstu a moment, kdy se objevily první problémy s kvalitou a reputací. Přináší současně odpověď na otázku, nakolik existence soukromého vysokého školství změnila sféru terciárního vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA Vysoká škola finanční a správní, soukromá vysoká škola, soukromá univerzita, terciární vzdělávání, orální historie, případová studie
Studie návrhu záplavového území na vybraném vodním toku Uherskohradišťska
Straková, Magdalena
Diplomová práce se zabývá návrhem záplavového území v katastrálním území města Hluk. Řešený úsek je vymezen 12,805 až 15,495 řkm, celková délka návrhu činí 2,69 km. Pro vytvoření záplavového území města Hluk byla použita data poskytnutá podnikem Povodí Moravy, s. p., Dřevařská 11, Brno. Analýza záplavového území byla provedena pomocí počítačového programu HEC - RAS. Výsledné záplavové území pro návrhový průtok Q100 bylo řešeno v počítačovém programu AutoCAD. Práce je doplněna výkresovou dokumentací i fotodokumentací.

Viz též: podobná jména autorů
3 STRAKOVÁ, Martina
1 STRAKOVÁ, Miroslava
3 Straková, Marie
3 Straková, Markéta
2 Straková, Marta
3 Straková, Martina
9 Straková, Michaela
4 Straková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.