Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rámcování tématu bezdomovectví českými celostátními médii
Straškrábová, Eva ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Veselková, Zuzana (oponent)
1 Anotace Diplomová práce se zabývá specifickou oblastí fungování masových médií na příkladu konkrétního sociálního problému, bezdomovectví. Skrze autorský výzkum deskriptivně analyzuje mediální obsahy českých celostátních médií a identifikuje rámce, které bezdomovectví v komunikátech typicky provází. Stěžejní teoretická východiska pro práci proto představují zejména sociální konstruktivismus a rámcování. Klíčovou částí předloženého textu je samotný výzkum, který je inspirován především zahraničními studiemi T. G. Shieldse (2001) a C. Zuffereyové (2014). K jeho uskutečnění je zvolena metoda kvantitativní obsahové analýzy, pomocí níž jsou zkoumány mediální výstupy šesti vybraných celostátních médií napříč třemi mediatypy. Konkrétně jsou zkoumány zpravodajské a publicistické texty deníků Právo a Blesk, televizních stanic ČT 1 a Nova a rozhlasových stanic Radiožurnál a Impuls, publikované v desetiletém období od 1. ledna 2007 do 31. prosince 2016. Pozornost je věnována především prostoru danému zpravodajství o této tematice, způsobu mediální reprezentace osob bez domova, rámcování příčin a řešení bezdomovectví a zdroji, již dostávají v médiích prostor explicitně se vyjádřit. Práce svým rozsahem a zaměřením přináší jedinečné a aktuální poznatky doplňující momentálně minimální znalosti o bezdomovectví v českém...
Současné marketingově-komunikační aktivity sítě parfumerií Sephora na českém trhu
Straškrábová, Eva ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Předmětem bakalářské práce je nástin uplatnění marketingové komunikace v segmentu luxusního kosmetického průmyslu s konkrétním zaměřením na síť parfumerií Sephora na českém trhu. Pozornost je přitom věnována především rozmezí let 2011 - 2015. První kapitola je úvodem do marketingové komunikace v kosmetickém průmyslu a popisuje prvopočátky novodobého kosmetického průmyslu i významné rysy vybraných marketingových nástrojů a strategií, jež jsou využívané právě v této oblasti. Práce dále předkládá deskriptivní analýzu současného českého trhu s (luxusní) kosmetikou a parfémy a mapuje nejvýznamnější druhy konkurence sítě Sephora. Třetí kapitola je zaměřena na představení samotné společnosti Sephora a její fungování v České republice. Zároveň nabízí přehled jejích vybraných marketingových a komunikačních aktivit v rámci komunikačního mixu, včetně ceníkových odhadů inzertních investic do vybraných médií. Na závěr je prezentován výzkum autorky práce, jehož primárním cílem je odhalení klíčových důvodů, které potenciální i reálné zákazníky vedou k návštěvě prodejen Sephora a případné koupi tamních produktů. Na základě tohoto kvantitativního výzkumu, jemuž předchází kvalitativní šetření, je současně přiblíženo, jakou roli v rozhodování zákazníků i vytváření jejich postojů vůči značce mohou sehrávat právě...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.