Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Profesní dráhy ředitelek mateřských škol
Stanická, Zdeňka ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou profesní dráhy ředitelek mateřských škol po dvaceti letech ve funkci. V teoretické části jsou popsány potřeby ředitelů, jejich povinnosti, další vzdělávání a motivace v jejich práci. Je zde vycházeno ze skutečnosti, že určujícím faktorem pro kvalitního ředitele je jeho osobní potenciál, který vede k naplňování kompetencí potřebných pro funkci ředitele. Výzkumná část hledá odpovědi na to, jak ředitelky MŠ po dvaceti letech ve funkci vnímají svoji profesní dráhu. Bylo zde využito kvalitativního výzkumu, kde byly se vzorkem ředitelek MŠ provedeny nestrukturované rozhovory. Zjištěné skutečnosti, jako jsou potřeby ředitelek po dvaceti a více letech praxe, jejich schopnost dále řídit školu v měnící se společnosti, plány dalšího profesního rozvoje a co je motivací pro jejich další práci po 20 letech ve funkci ředitelky mateřské školy popisuji v závěru své diplomové práce.
Profesní dráhy ředitelek mateřských škol
Stanická, Zdeňka ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou profesní dráhy ředitelek mateřských škol po dvaceti letech ve funkci. V teoretické části jsou popsány potřeby ředitelů, jejich povinnosti, další vzdělávání a motivace v jejich práci. Je zde vycházeno ze skutečnosti, že určujícím faktorem pro kvalitního ředitele je jeho osobní potenciál, který vede k naplňování kompetencí potřebných pro funkci ředitele. Ve výzkumném šetření jsem využila jako výchozí metodu, analytickou metodu dokumentace a následně hloubkové rozhovory. Výzkumná část hledá odpovědi na to, jak ředitelky MŠ po dvaceti letech ve funkci vnímají svoji profesní dráhu. Bylo zde využito kvalitativního výzkumu, kde byly se vzorkem ředitelek MŠ provedeny nestrukturované rozhovory. Zjištěné skutečnosti, jako jsou potřeby ředitelek po dvaceti a více letech praxe, jejich schopnost dále řídit školu v měnící se společnosti, plány dalšího profesního rozvoje a co je motivací pro jejich další práci po 20 letech ve funkci ředitelky mateřské školy popisuji v závěru své diplomové práce. Klíčová slova ředitelky mateřské školy, profesní dráha, profesní rozvoj,
Profesní dráhy ředitelek mateřských škol
Stanická, Zdeňka ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou profesní dráhy ředitelek mateřských škol po dvaceti letech ve funkci. V teoretické části jsou popsány potřeby ředitelů, jejich povinnosti, další vzdělávání a motivace v jejich práci. Je zde vycházeno ze skutečnosti, že určujícím faktorem pro kvalitního ředitele je jeho osobní potenciál, který vede k naplňování kompetencí potřebných pro funkci ředitele. Ve výzkumném šetření jsem využila jako výchozí metodu, analytickou metodu dokumentace a následně hloubkové rozhovory. Výzkumná část hledá odpovědi na to, jak ředitelky MŠ po dvaceti letech ve funkci vnímají svoji profesní dráhu. Bylo zde využito kvalitativního výzkumu, kde byly se vzorkem ředitelek MŠ provedeny nestrukturované rozhovory. Zjištěné skutečnosti, jako jsou potřeby ředitelek po dvaceti a více letech praxe, jejich schopnost dále řídit školu v měnící se společnosti, plány dalšího profesního rozvoje a co je motivací pro jejich další práci po 20 letech ve funkci ředitelky mateřské školy popisuji v závěru své diplomové práce. Klíčová slova ředitelky mateřské školy, profesní dráha, profesní rozvoj,
Profesní dráhy ředitelek mateřských škol
Stanická, Zdeňka ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou profesní dráhy ředitelek mateřských škol po dvaceti letech ve funkci. V teoretické části jsou popsány potřeby ředitelů, jejich povinnosti, další vzdělávání a motivace v jejich práci. Je zde vycházeno ze skutečnosti, že určujícím faktorem pro kvalitního ředitele je jeho osobní potenciál, který vede k naplňování kompetencí potřebných pro funkci ředitele. Výzkumná část hledá odpovědi na to, jak ředitelky MŠ po dvaceti letech ve funkci vnímají svoji profesní dráhu. Bylo zde využito kvalitativního výzkumu, kde byly se vzorkem ředitelek MŠ provedeny nestrukturované rozhovory. Zjištěné skutečnosti, jako jsou potřeby ředitelek po dvaceti a více letech praxe, jejich schopnost dále řídit školu v měnící se společnosti, plány dalšího profesního rozvoje a co je motivací pro jejich další práci po 20 letech ve funkci ředitelky mateřské školy popisuji v závěru své diplomové práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.