Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace nastavení závodního vozu simulátoru TORCS
Srnec, Pavel ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o přírodních optimalizačních technikách, které jsou využity pro řešení problému nastavení závodního vozu. Nejdříve jsou v rámci optimalizačních technik představeny evoluční algoritmy. Největší důraz je kladen na optimalizaci hejnem částic. Nastavení závodního vozu je popsáno v samostatné kapitole spolu s představením simulátoru TORCS. Práce obsahuje veškeré návrhové a implementační části zvolených technik. Hlavním cílem práce je nalezení optimálního nastavení pro různé specifikace okruhů.
Zpracování dat z přijímače signálu z navigačního systému GPS
Srnec, Pavel ; Orság, Filip (oponent) ; Dvořák, Radim (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o zpracování dat z GPS přijímače, konkrétně o zpracování výškových map. V první části jsou rozebrány principy technologií GPS a protokolu NMEA s cílem pochopit výpočet aktuální pozice na mapě pomocí zeměpisných souřadnic. Dále je analyzována komunikace s přijímačem GPS, zpracování dat pro práci s mapou a zobrazení pozice. Návrh a implementace výsledné aplikace, jež je koncipována jako grafické uživatelské rozhraní, je následně detailně popsána. Konečné testování, které bylo provedeno v reálném terénu za pomocí GPS přijímače u-blox 5, a výsledky chování aplikace jsou uvedeny na konci práce. V závěru je zhodnoceno splnění cílů zadání a požadavků práce a jsou navrženy možnosti rozšíření projektu.
Zpracování dat z přijímače signálu z navigačního systému GPS
Srnec, Pavel ; Orság, Filip (oponent) ; Dvořák, Radim (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o zpracování dat z GPS přijímače, konkrétně o zpracování výškových map. V první části jsou rozebrány principy technologií GPS a protokolu NMEA s cílem pochopit výpočet aktuální pozice na mapě pomocí zeměpisných souřadnic. Dále je analyzována komunikace s přijímačem GPS, zpracování dat pro práci s mapou a zobrazení pozice. Návrh a implementace výsledné aplikace, jež je koncipována jako grafické uživatelské rozhraní, je následně detailně popsána. Konečné testování, které bylo provedeno v reálném terénu za pomocí GPS přijímače u-blox 5, a výsledky chování aplikace jsou uvedeny na konci práce. V závěru je zhodnoceno splnění cílů zadání a požadavků práce a jsou navrženy možnosti rozšíření projektu.
Optimalizace nastavení závodního vozu simulátoru TORCS
Srnec, Pavel ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o přírodních optimalizačních technikách, které jsou využity pro řešení problému nastavení závodního vozu. Nejdříve jsou v rámci optimalizačních technik představeny evoluční algoritmy. Největší důraz je kladen na optimalizaci hejnem částic. Nastavení závodního vozu je popsáno v samostatné kapitole spolu s představením simulátoru TORCS. Práce obsahuje veškeré návrhové a implementační části zvolených technik. Hlavním cílem práce je nalezení optimálního nastavení pro různé specifikace okruhů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.