Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Management změn v procesu CRM dodavatele pro leteckou dopravu
Spálenková, Tereza ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Svobodová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o řízení vztahů se zákazníky (angl. Customer Relationship Management - CRM). CRM je moderní strategie managementu, která do centra jednání a rozhodování všech složek i zaměstnanců podniku klade zákazníka. Práce popisuje vývoj strategie CRM a její teoretický základ. Dále se zaměřuje na jednu oblast průmyslu: letecký průmysl, který analyzuje; popisuje jeho stav, hlavní aktéry, pravidla fungování včetně vstupních bariér a trendů do budoucna. Je představena konkrétní výrobní společnost: Honeywell, jejíž CRM je analyzováno. V procesech, které mají za úkol prakticky naplňovat strategii CRM, jsou identifikovány problematické mezery. Jeden z problémů je označen za zásadní a je navrženo jeho řešení a také implementace řešení. Cílem je zefektivnit proces CRM, zajistit účinnější řízení vztahů se zákazníky, zaručit lepší úroveň vztahů s vybranými zákazníky a umožnit zvýšení objemu prodejů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.