Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
Sova, Adam
Sova, A. Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují nákupní chování potravin online. Pro zjištění těchto faktorů byla vypracovaná orientační analýza, na základě které byly stanoveny výzkumné hypotézy a vytvořeno dotazníkové šetření. Dále byl výzkum podpořen uživatelským testováním za využití technologie eye-tracking a hloubkových rozhovorů. Výstupem jednotlivých části výzkumu je doporučení pro subjekty působící na trhu online prodeje potravin.

Viz též: podobná jména autorů
1 Sova, Aleš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.