Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sugestivní technologie v reklamě
Sora, Olena ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na podrobný rozbor sugestivních technik, které se objevují v současné reklamě. Problematika vlivů v reklamě je již mnoho let aktuální. Na jedné straně vystupují podnikatelé a tvůrci reklamy s cílem ovlivnit spotřebitele a motivovat ho k nákupu. Na druhé straně je potenciální zákazník, který se snaží získávat informace o potřebném zboží a přitom sebou nenechat manipulovat. Sugestivní technologie, které se používají v reklamě, ovlivňují zákazníky, přesvědčují a motivují ho. Ve své práci jsem se zamyslela nad politickou reklamou, zejména předvolebními reklamními kampaněmi,pomocí obsahové analýzy porovnávala jsem reklamní kampaně největších politických stran v České Republice s cílem zjistit jaké techniky se využívají, na koho se obracejí tato sdělení a jaké pocity to vyvolává ve spotřebitelích- voličích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.