Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace B2B. Projekt pro značku Motrio.
Lukašík, Tomáš ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Solničková, Blanka (oponent)
Značka Motrio označuje brand neoriginálních náhradních dílů, jenž spadá do portfolia společnosti Renault Group a který v posledních letech ovlivněných především finanční krizí zaznamenává úspěch v mnohých zemích Evropy právě kvůli svému konceptu nízkých cen.Cílem této práce je stanovení optimální marketingové B2B komunikace značky Motrio směrem k nezávislým servisům v zemích regionu střední Evropy, který zahrnuje Českou republiku, Slovensko a Maďarsko, a to na základě marketingové analýzy regionu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.