| |
|
Propagace společnosti HET
Sokolová, Kateřina ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Šímová, Markéta (oponent)
Hlavním cílem práce je zhodnocení spotřebitelské akce společnosti HET, která působí
na českém trhu v oblasti výroby a prodeje fasádních a interiérových barev. V teoretické části jsou stručně vysvětleny základní problematiky strategického marketingového řízení, marketingového prostředí a identifikace tržního segmentu. Obsáhleji je popsána oblast marketingového mixu a marketingové komunikace, která je základem pro část praktickou. Praktická část analyzuje kampaň podniku, její tvorbu, průběh, propagaci a také zhodnocení. Podnětem k jejímu uspořádání bylo vytvoření obchodně-marketingového nástroje, který by firmě pomohl splnit konkrétní cíle. Prostřednictvím kampaně se podařilo zvýšit prodej konkrétních produktů zapojených do akce, navýšit tržní podíl těchto produktů na českém trhu, rozšířit popularitu značky HET mezi konečnými spotřebiteli a prohloubit obchodní spolupráci společnosti s maloobchody.
|
| |