Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývarná výchova a fotografie v mateřské škole
Smolenová, Yveta ; Šmíd, Jan (vedoucí práce) ; Novotná, Magdalena (oponent)
Diplomová práce pojednává o možnostech výtvarných činností v mateřské škole prostřednictvím výtvarných médií, digitální fotografie. Hlavním záměrem práce je nabídnout dětem digitální fotografii jako alternativu ke klasickým výtvarným technikám a přinést sondu do možností setkávání se dětí s výtvarným jazykem od předškolního věku. Cílem je smysluplná aplikace nových metod výchovně-vzdělávacího procesu prostřednictvím alternativního (elektronického-digitálního) média. V rámci výzkumu vznikly výtvarné projekty zaměřené na digitální fotografii, které potvrdily, že výtvarný projekt zaměřený na digitální fotografii lze zrealizovat a a zařadit do programové nabídky mateřské školy.
Vývarná výchova a fotografie v mateřské škole
Smolenová, Yveta ; Šmíd, Jan (vedoucí práce) ; Novotná, Magdalena (oponent)
Diplomová práce pojednává o možnostech výtvarných činností v mateřské škole prostřednictvím výtvarných médií, digitální fotografie. Hlavním záměrem práce je nabídnout dětem digitální fotografii jako alternativu ke klasickým výtvarným technikám a přinést sondu do možností setkávání se dětí s výtvarným jazykem od předškolního věku. Cílem je smysluplná aplikace nových metod výchovně-vzdělávacího procesu prostřednictvím alternativního (elektronického-digitálního) média. V rámci výzkumu vznikly výtvarné projekty zaměřené na digitální fotografii, které potvrdily, že výtvarný projekt zaměřený na digitální fotografii lze zrealizovat a a zařadit do programové nabídky mateřské školy.
Dítě s odkladem školní docházky v mateřské škole
SMOLENOVÁ, Yveta
Bakalářská práce obsahuje dvě části. V části teoretické je objasněna problematika týkající se zahájení školní docházky {--} zabývá se školní zralostí a školní připraveností a její diagnostikou. Dále je zde vymezen předškolní věk z pohledu vývojové psychologie. Zahrnuje problematiku možných projevů a příčin školní nezralosti. Teoretická část práce je vypracována na základě práce s odbornou literaturou. V praktické části jsou popisovány příklady konkrétních cviků a činností na rozvoj jednotlivých oblastí, jejichž nedostatečný rozvoj může být příčinou odkladu školní docházky. Zahrnuty jsou zde i konkrétní mateřské školy a jejich práce s dítětem, které má odklad školní docházky a ukázka části jeho portfolia. V závěru jsou shrnuty poznatky a postřehy z pozorování a rozhovorů s pedagogy mateřských škol a rodičů.

Viz též: podobná jména autorů
3 SMOLENOVÁ, Yveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.