Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Realizace dopravní výchovy na 1. stupni ZŠ
Kadavá, Markéta ; Smolíková, Klára (vedoucí práce) ; Spilková, Vladimíra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá realizací dopravní výchovy na 1. stupni ZŠ a jejími různými možnostmi, jak tento obsahový celek vyučovat. Teoretická část pojednává stručně o dopravní výchově jako součásti vzdělávání na prvním stupni základní školy. Je zde vymezen pojem, význam a cíle této vzdělávací oblasti společně s krátkým vhledem do dopravní výchovy v kontextu doby a ve srovnání se zahraničím. Naleznete zde přehled realizace a obsahu učiva v jednotlivých ročnících prvního stupně společně s různými pomůckami, které můžete při realizaci využít. V empirické části je vypracován stručný funkční model vyučovací hodiny věnované výhradně dopravní výchově pro každý ročník v souladu s RVP, který je odzkoušen. Důležitým aspektem vyučovacího modelu je materiální a časová nenáročnost. Vyučovací model je komentován několika pedagogy z různě velkých měst, typů škol a s různou délkou praxe a doplněn o možné provázání s dalšími předměty a průřezovými tématy. Klíčová slova: dopravní výchova, dopravní bezpečnost, dopravní rizika, pomůcka, rámcový vzdělávací program, model, 1. stupeň ZŠ
Realizace dopravní výchovy na 1. stupni ZŠ
Kadavá, Markéta ; Smolíková, Klára (vedoucí práce) ; Spilková, Vladimíra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá realizací dopravní výchovy na 1. stupni ZŠ a jejími různými možnostmi, jak tento obsahový celek vyučovat. Teoretická část pojednává stručně o dopravní výchově jako součásti vzdělávání na prvním stupni základní školy. Je zde vymezen pojem, význam a cíle této vzdělávací oblasti společně s krátkým vhledem do dopravní výchovy v kontextu doby a ve srovnání se zahraničím. Naleznete zde přehled realizace a obsahu učiva v jednotlivých ročnících prvního stupně společně s různými pomůckami, které můžete při realizaci využít. V empirické části je vypracován stručný funkční model vyučovací hodiny věnované výhradně dopravní výchově pro každý ročník v souladu s RVP, který je odzkoušen. Důležitým aspektem vyučovacího modelu je materiální a časová nenáročnost. Vyučovací model je komentován několika pedagogy z různě velkých měst, typů škol a s různou délkou praxe a doplněn o možné provázání s dalšími předměty a průřezovými tématy. Klíčová slova: dopravní výchova, dopravní bezpečnost, dopravní rizika, pomůcka, rámcový vzdělávací program, model, 1. stupeň ZŠ

Viz též: podobná jména autorů
2 Smolíková, Karolína
6 Smolíková, Kateřina
1 Smolíková, Kristýna
6 ŠMOLÍKOVÁ, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.