Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing společnosti Apple
Smirnova, Tatyana ; Havlíček, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tématem této bakalářské práce je prozkoumat marketing společnosti Apple. Hlavním cílem práce je charakteristika a analýza marketingu společnosti Apple. Bakalářská práce je rozdělena do několika části. V první části je charakterizována společnost Apple a na základě studia odborné a doporučené literatury vysvětleny základní pojmy marketingu a marketingové strategie. Druhá část je věnována marketingové činnosti Apple, podrobně marketingovému mixu 4P společnosti Apple a vypracování SWOT analýzy. Třetí část popisuje srovnávací analýzu mobilních telefonů iPhone oproti Samsung. A na závěr je objasněna odpověď na otázku proč společnosti Apple se všemi svými pozitivními faktory, obrovskou kapitalizací, úspěšným marketingem a reklamou, se v poslední době snižuje pozice na trhu. Čím je to způsobeno? Jak je možné s tím bojovat a zda Apple proti tomu něco dělá anebo ponechává vše beze změn. Jeho postavení je posuzováno pomocí různých ukazatelů ve formě grafů, tržeb a podobně, které potvrzují propad konkurenceschopnosti Apple.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.