Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Public relations ve zdravotnictví
Smělá, Jitka ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Cílem mé diplomové práce je analyzovat a zhodnotit používané nástroje a metody public relations ve vybraných zdravotnických zařízeních. Zjistit, které z nástrojů public relations jsou využívány nejčastěji a zda-li přinášejí účinky, které od nich organizace očekává. Diskutovány budou i možná řešení případně zjištěných nedostatků a problémů v této oblasti.
Role záchranářských a canisterapeutických psů v Integrovaném záchranném systému v ČR
SMĚLÁ, Jitka
V České republice existuje možnost využití záchranářských a canisterapeutických psů pro krizovou intervenci, kteří jsou součástí IZS ČR. V současné době však vyskytuje problém v nedostatečné informovanosti a využívání nabízené pomoci těchto vedlejších složek IZS. Pro výzkumnou část bakalářské práce byla použita kvantitativní metoda dotazování. Nezbytné informace pro dosažení vytyčeného cíle a hypotéz byly získány pomocí metody řízeného rozhovoru a dotazníkového šetření. Sledovaným souborem se staly základní složky IZS v Jihočeském kraji v Českých Budějovicích (Policie České republiky, Hasičský záchranný sbor , Zdravotnická záchranná služba). Cíl mé bakalářské práce byl naplněn zjištěním výše nedostatků v informovanosti o záchranářských a canisterapeutických psech pro krizovou intervenci a zjištěním dostačujícího pokrytí České republiky záchrannými brigádami kynologů. Tato bakalářská práce poukazuje na to, že ač je dostatek schopných členů SZBK ČR pomáhat při záchraně hledaných osob, tak jejich dobrovolné pomoci není dostatečně využíváno. Informovanost základních složek IZS o roli záchranářských a canisterapeutických psů v tomto systému je, po vyhodnocení výzkumu, velmi malá. Po zpracování získaných dat se autorka domnívá, že záchranné brigády kynologů mají dostatečné pokrytí ČRi kvalifikaci, aby byly schopny pomáhat při vyhledávání ztracených osob nejen v tuzemsku ale i v zahraničí.
Analýza marketingového mixu ve firmě Pleas a.s.
Smělá, Jitka ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce přibližuje a hodnotí jednotlivá ?P? marketingového mixu ve firmě Pleas a.s.. Nejprve charakterizuje jednotlivé složky marketingového mixu a snaží se nastínit možná řešení problému, který se týká distribuce. Na závěr je hodnocen chod firmy pomocí SWOT analýzy.

Viz též: podobná jména autorů
3 SMĚLÁ, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.