|
Hala pro strojírenskou výrobu
Slezák, Jaroslav ; Pilgr, Milan (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo provést návrh a posouzení ocelové dvoulodní haly pro strojírenskou výrobu v Rajhradě. Hala má obdélníkový půdorys o šířce 32 m (20 m a 12 m) a délce 63 m. Celková výška hlavní lodě je 13,5 m. V hale pojíždí jeden mostový jeřáb o nosnosti 5 t a rozpětí 19 m. Objekt bude zastřešen sedlovou střechou se sklonem 5 %. Modulová vzdálenost příčných vazeb je 6 m. Nosná konstrukce je tvořena příhradovými vazníky, plnostěnnými sloupy, ztužidly a plnostěnnými vaznicemi. Pro stanovení vnitřních sil na jednotlivých konstrukčních prvcích byl využit program RFEM.
|
|
Ocelový železniční most přes vodní tok
Slezák, Jaroslav ; Pilgr, Milan (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo provést návrh a posouzení ocelového železničního jednokolejného mostu přes vodní tok. Most se skládá ze tří polí o rozpětí 33 + 75 + 33 m. Ve středním poli je hlavní nosník vyztužen obloukem, jehož vzepětí je 10 m, a táhly. Šířka mostu je 7,8 m. Osová vzdálenost hlavních nosníku je 7,1. Jedná se o most s dolní ortotropní mostovkou.
|
|
Hala pro strojírenskou výrobu
Slezák, Jaroslav ; Pilgr, Milan (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo provést návrh a posouzení ocelové dvoulodní haly pro strojírenskou výrobu v Rajhradě. Hala má obdélníkový půdorys o šířce 32 m (20 m a 12 m) a délce 63 m. Celková výška hlavní lodě je 13,5 m. V hale pojíždí jeden mostový jeřáb o nosnosti 5 t a rozpětí 19 m. Objekt bude zastřešen sedlovou střechou se sklonem 5 %. Modulová vzdálenost příčných vazeb je 6 m. Nosná konstrukce je tvořena příhradovými vazníky, plnostěnnými sloupy, ztužidly a plnostěnnými vaznicemi. Pro stanovení vnitřních sil na jednotlivých konstrukčních prvcích byl využit program RFEM.
|