Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití best practice ITIL při přesunu ústředny telefonního operátora
Drábik, Dušan ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Slaba, Rudolf (oponent)
Telefonní operátor se rozhodl vyřešit svůj problém s nedostatkem kapacity pomocí přesunu ústředny. Cílem práce je najít takové rady a doporučení z rámce best practice ITIL, které pomohou výrazně zvýšit šance na příznivé dokončení tohoto organizačně náročného úkolu. Diplomová práce ukazuje metodu výběru vhodných best practice ITIL pomocí tabulky, kde sloupce představují metriky a rizika projektu, řádky pak prvky best practice ITIL z rámce "Release and Deployment Management". Tímto způsobem lze zvolit ta doporučení ITIL, která je vhodné vzhledem ke své relevantnosti do plánu přesunu ústředny zapracovat. Výhodou zvoleného postupu je zákaznicky orientovaný přístup a použití jednoznačné terminologie. Metoda synergicky funguje lépe v rámci podniků, které používají procesy ITIL nebo jejich používaní připravují.
Využití metodiky ITIL v organizaci
Jungwirth, Lubomír ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Slaba, Rudolf (oponent)
Cílem této práce je představit možnosti využití rámce ITIL v organizaci a to v oblasti řízení služeb neboli IT Service Managementu. Práce je členěna do dvou částí. První, teoretická část je zaměřena na obecné představení rámce ITIL. V této části práce bude čtenář seznámen s historií a vznikem rámce ITIL samotného, jeho obecnými principy fungování, charakteristikami a v neposlední řadě zde bude uvedeno i srovnáním jednotlivých verzí ITIL, včetně návaznosti na ostatní rámce a metodiky. Druhá část práce si klade za cíl prakticky představit možnost využití metodiky ITIL na příkladu konkrétní společnosti, kterou nelze v práci přímo jmenovat, jelikož některé z publikovaných informací mohou mít charakter interních informací. Pro účely této práce však bude plně postačující tuto společnost pouze charakterizovat z hlediska několika aspektů, díky kterým bude možné demonstrovat možnosti využití rámce ITIL. Jelikož je rámec ITIL velmi komplexní a rozsáhlý, nebylo by možné v daném rozsahu této práce prakticky představit možnosti využití rámce ITIL v celém rozsahu, a proto bude práce zaměřena na jeden z klíčových procesů, kterým je proces řízení změn (Change management). Obsahem praktické části práce je analýza současného stavu implementace procesu řízení změn ve sledované společnosti, identifikace úzkých míst procesu a návrh možný úprav za účelem zkvalitnění celého procesu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Slabá, Radoslava
4 Slabá, Renata
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.