Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Silniční přeprava pohonných látek
Skopalová, Lenka ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá silniční přepravou pohonných látek. V teoretické části jsou popsána ustanovení několika právních předpisů, které se k dané problematice vztahují. Nejpodrobnější úpravu lze nalézt v Evropské dohodě o mezinárodní silniční přepravě nebezpečných věcí (tzv. Dohoda ADR), a proto její ustanovení zaujímají největší podíl teoretické části. Z této mezinárodní dohody byla vybrána a podrobněji rozebrána nařízení pro přepravu motorové nafty a benzínu. Praktická část pojednává o konkrétním dopravci zabývajícím se přepravou pohonných látek - o společnosti Petrotrans s.r.o. Porovnává úroveň služeb poskytovaných touto společností podle několika různých zákazníků, popisuje stanovené nároky na bezpečnost přepravy pohonných látek a přibližuje proces zajišťování spotřební daně při mezinárodní přepravě pohonných látek.
Budování značky
Skopalová, Lenka ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Zatočil, Jiří (oponent)
V této práci je pojednáno o problematice obchodních značek a o jejich významu, dále je rozpracován positioning značky a prvky značky, které lze použít k jejímu odlišení v konkurenčním prostředí. V podkapitole marketingová komunikace jsou popsány prostředky, které obchodí firmy využívají k budování a udržováni vztahů se spotřebiteli a k prezentaci svých značek. V teoretické části dále následují strategie pro budování obchodní značky a také jsou zmíněny způsoby pro řízení značky v průběhu času a metody a význam oceňování obchodní značky. V praktické části je představena společnost T-Mobile Czech Republic a.s., její strategie značky a nástroje její marketingové komunikace.

Viz též: podobná jména autorů
3 Skopalová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.