Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Terénní výuka geografie: transmisivní a konstruktivistické pojetí výuky v mikroregionu Hvozdnice
Skazíková, Pavla ; Hanus, Martin (vedoucí práce) ; Matějček, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá porovnáním konstruktivistického a trasmisivního pojetí terénní výuky geografie na příkladu mikroregionu Hvozdnice. V teoretické části je charakterizována terénní výuka, rozebrány didaktické teorie vzdělávání a blíže popsán a srovnán konstruktivní a transmisivní pedagogický směr. V praktické části byla provedena kompletní geografická charakteristika řešeného území a následně SWOT analýza pomocí které byla vybrána nosná témata a generalizace navrhovaných pracovních listů terénního cvičení. Navrhované pracovní listy terénního cvičení, které se zabývají poznáváním místního regionu, jsou vytvořené ve dvou variantách, a to v konstruktivistické a transmisní. Přestože tematické zaměření pracovních listů zůstalo stejné, je patrný rozdíl v provedení a dosahování cílů, které se odvíjí od filozofie každého ze zvolených modelů učení. Klíčová slova: terénní výuka, místní region, konstruktivismus, transmise, geografická charakteristika, terénní cvičení, mikroregion Hvozdnice, pracovní listy, metodické pokyny

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.