Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Social Media as a New Instrument to Influence Brand Value
Sizikova, Evelina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
S rostoucí síle internetu a především sociálních médií, která zahrnuje různá společenství, blogy, portály, atd., v současné době hodnotu značky, - jeho tvorba a řízení, není v rukou společností, ale už se přesouvá na spotřebitele. Jedním z cílů této práce je zkoumat a pokusit se dokázat existenci sociální média vliv na hodnotu značky. Dalším cílem je představit jiný pohled na hodnoty značky v souvislosti s internetem a vzestupem vlivu sociálních médií je v myslích spotřebitelů. Pro účely tohoto výzkumu termíny hodnotu značky a hodnota značky by nést stejné významy. Moje teorie, které bych rád představil, byl půjčil si od biologie a fyziky, a to z šetření Pavlov studie a jeho podmíněný reflex teorie a část fyziky je založena na rozptylu světla teorie, která byla poprvé zavedena, jak víme, u Isaaka Newtona. Troufám si tvrdit, že v současné době vytvoření hodnoty značky v myslích spotřebitelů funguje stejným způsobem. Když někdo, muž či žena, slyší značku, obrázek a pocit, ať už pozitivní či negativní je okamžitě vytvořena v lidské mysli z osobní zkušenosti s touto značkou. Pokud ne, pak je značka neznámá, čímž bychom se musíme spolehnout na předpokladu, stanoviska, která byla dříve obvykle předal nám příbuzní rodiny a blízkých přátel, zatímco v poslední době, i naší rostoucí virtuální komunity. Na začátku práce, uvedu teoretické zázemí a údaje o World Wide Web médií a sociální, následuje stručný popis některých stávajících modelů značky akcií, poté zavádí svou vlastní vizi o významných složek hodnoty značky, na vypracování Tato teorie s pomocí příslušných případových studií a výzkumů. Hodnoty značky je obecně definována jako "značky moci odvozené z dobré vůle a jméno uznání, že získal v průběhu času, což znamená vyšší objem prodeje a vyšší ziskové marže proti konkurenčních značek". Dále ve třetí kapitole jsem se sejde více o definice hodnoty značky / hodnota mohli navrhnout upravený jeden, jehož součástí bude podrobně zabývali ve stejné kapitole. Hlavním cílem mé diplomové práce je analyzovat existenci závislosti mezi sociálními médii a hodnotu značky. Druhým cílem je posoudit, zda dopad je pozitivní nebo negativní nebo je směs obou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.