Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hudební manažer
Sixta, Martin ; Bílý, Tomáš (vedoucí práce) ; Bálek, Martin (oponent)
Bakalářská práce popisuje program hudební manažer "Yamp". Text práce se zaměřuje na vývoj a technické detaily implementace programu. Program Yamp je grafická uživatelská aplikace, která slouží k přehrávání audio souborů, k zobrazení a úpravě doplňujících informací k jednotlivým souborům (metadata audio souborů) a k práci s odkazy na další údaje, které nejsou součástí daného souboru. Program Yamp patří do kategorie programů "hudebních přehrávačů" a je kombinován s programy pro správu a údržbu sbírek (kolekcí) audio souborů. Program je napsán převážně v programovacím jazyce C++ (některé části jsou napsány v C). V programu jsou využívány knihovny desktopové platformy GNOME a pro vlastní přehrávání audio souborů knihovna GStreamer. Grafické uživatelské rozhraní je provedeno v gtkmm. Program byl testován autorem programu. Práce je členěna do 5 kapitol. V první je popsán účel a využití práce a jsou zde stručně popsány použité vývojové nástroje a technologie. Kapitola 2 se zabývá obšírnějším popisem nejdůležitějších technologií použitých při vývoji aplikace. V kapitole 3 je popsán způsob instalace programu a jeho ovládání. Čtvrtá kapitola popisuje technické detaily implementace, kapitola 5 shrnuje poznatky získané při vývoji aplikace. Součástí práce je také vlastní softwarová aplikace, uživatelská příručka a...
Hudební manažer
Sixta, Martin ; Bálek, Martin (oponent) ; Bílý, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje program hudební manažer "Yamp". Text práce se zaměřuje na vývoj a technické detaily implementace programu. Program Yamp je grafická uživatelská aplikace, která slouží k přehrávání audio souborů, k zobrazení a úpravě doplňujících informací k jednotlivým souborům (metadata audio souborů) a k práci s odkazy na další údaje, které nejsou součástí daného souboru. Program Yamp patří do kategorie programů "hudebních přehrávačů" a je kombinován s programy pro správu a údržbu sbírek (kolekcí) audio souborů. Program je napsán převážně v programovacím jazyce C++ (některé části jsou napsány v C). V programu jsou využívány knihovny desktopové platformy GNOME a pro vlastní přehrávání audio souborů knihovna GStreamer. Grafické uživatelské rozhraní je provedeno v gtkmm. Program byl testován autorem programu. Práce je členěna do 5 kapitol. V první je popsán účel a využití práce a jsou zde stručně popsány použité vývojové nástroje a technologie. Kapitola 2 se zabývá obšírnějším popisem nejdůležitějších technologií použitých při vývoji aplikace. V kapitole 3 je popsán způsob instalace programu a jeho ovládání. Čtvrtá kapitola popisuje technické detaily implementace, kapitola 5 shrnuje poznatky získané při vývoji aplikace. Součástí práce je také vlastní softwarová aplikace, uživatelská příručka a...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.