Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Muzeum a branding
Siegelová, Inka ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Novák, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice brandingu kulturních institucí. Nejprve definuje základní prvky brandingu a jejich specifika v oblasti muzeí. V praktické části tato práce popisuje dvě významné kulturní instituce, Tate a Národní galerii, od jejich založení po současnou situaci. Další část je založena na dotazníkovém šetření, které by mělo potvrdit či vyvrátit hypotézy stanovené v úvodu práce. Výzkum se zabývá vnímáním značky Národní galerie ze strany veřejnosti. V závěru práce jsou na základě získaných informací navrhnuta doporučení na vylepšení brandingu instituce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.