Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií
Shybko, Aliona
Shybko, A. Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace značky Tezenis za účelem zlepšení vnímání zákazníky. Na základě analýz vnějšího prostředí, konkurence a současného stavu propagace je sestavena SWOT tabulka, která je podkladem pro následující návrhy a doporučení. V rámci práce je také proveden kvalitativní výzkum s cílem zjistit mínění zákazníků ohledně způsobu propagace značky Tezenis. Předložené návrhy a doporučení se týkají především online marketingu, konkrétně tedy SEO oficiálního e-shopu, PPC reklam ve vyhledávací síti, SMM a spolupráce s influencery, ale zahrnují i změny v in-store marketingu. Na konci práce jsou kalkulovány všechny náklady potřebné na realizaci návrhů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.