Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Social media marketing communication in Czech republic and Georgia
Shurgaia, Zurabi
Shurgaia, Z. Marketingová komunikace v sociálních médiích v České republice a Gruzii. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2019. Tématem diplomové práce je „Marketingová komunikace v sociálních médiích v České republice a Gruzii“. Hlavním cílem je srovnání marketingové komunikace skrz sociální media mezi Českou republikou a Gruzií. Posléze identifikovat nejefektivnější způsob propagace použitím marketingu v sociálních médiích u těchto dvou zemí, vytvořit krátkodobou předpověď, pokud způsoby propagace budou mít tendenci se v blízké budoucnosti měnit. V závislosti na konečných výsledcích získaných z našeho výzkumu obdržíme jasnější představu o tom, jak funguje marketing sociálních medií ve zvolených zemích, zda hraje důležitou roli v ekonomikách zemí, jak rychle se tento marketingový sektor rozvíjí a jak vypadá v současnosti. V mém případě je to zaměření na zemi zvanou Gruzie, protože byla jednou z nejdůležitějších a nejrozvinutějších oblastí všech zemí bývalých SSSR ve sféře kultury, ekonomiky, vzdělávání a věří se, že má stále vysoký potenciál k dalšímu rozvoji, zvláště na poli moderních sociálních médií, která se nedávno stala nedílnou součástí každodenního života.
Does the speed of transition impact tourism in post-communist countries?
Shurgaia, Zurabi
Tématem bakalářské práce je: "Ovlivňuje rychlost transformace turismus v post-komunistických zemích?" Cílem práce je ukázat historický vývoj cestovního ruchu v postkomunistických zemích, během období Sovětského svazu a poté až dodnes. V mém případě je důraz kladen na zemi zvanou Gruzie, protože to byla jedna z nejdůležitějších turistických oblastí ze všech zemí bývalého Sovětského svazu a stále má velký potenciál se dále rozvíjet. V závěru, za pomoci různých indikátorů, dat a statistických výzkumů, ukáži institucionální změny v zemi. Doba po SSSR, později po krachu to až do roku 2003, a od 2003 po období "růžové revoluci" až dodnes. Vliv na rozvoj cestovního ruchu býl většinou pozitivní a nastaly velké změny, kterým je potřeba rozumět.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.