Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro ruské lékařské diagnostické centrum
Shilkova, Nadezda
Shilkova, N. Návrh strategie společenské odpovědnosti pro ruské lékařské diagnostické centrum. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá problematickou společenské odpovědnosti firem (CSR), která představuje odpovědnost firem za dopady svých aktivit na společnost, ve které působí. Práce si klade za cíl navržení doporučení pro rozvoj CSR v ruském lékařském diagnostickém centru UGMK-clinic. V rámci této práce se prováděla analýza stávajících společensky odpovědných aktivit kliniky a jejich konkurentů a analýza specifik odvětví zdravotnictví v Rusku. Pomocí analýzy stávajících aktivit firmy bylo prokázáno, že UGMK podporuje jenom dva pilíře společenské zodpovědnosti (sociální a ekonomický), proto je zde prostor pro zlepšení vztahů se zájmovými stranami a zapojení zaměstnanců do komunikace CSR. V souladu s výsledky firma UGMK-clinic byla považována za společensky odpovědnou a čtyři pětiny zaměstnanců se zúčastnilo alespoň jednoho CSR projektu lékařského centra, přičemž povědomí o CSR konceptu je nezávislé na pohlaví. Možnosti rozvoje jsou ve zvýšení povědomí o konceptu, tvorba plánu CSR aktivit a spolupráce s jinými podniky v dané sféře. Vypracované návrhy slouží k prohloubení CSR konceptu a komplexní strategie pro společnost UGMK-clinic.
Společenská odpovědnost firem v ruském leteckém průmyslu
Shilkova, Nadezda
Shilkova N. Společenská odpovědnost firem v ruském leteckém průmyslu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Tato diplomová práce se zabývá obecným konceptem společenské odpovědnosti firem, jejíž principy a přínosy jsou uplatněny na trh ruské letecké dopravy. Hlavním cílem diplomové práce je navržení doporučení v oblasti CSR ruským organiza-cím působících v sektoru letectví. Úvodní kapitola vymezuje pojem Společenská odpovědnost firem, popisuje metody hodnocení a reportování CSR a analyzuje zvláštní rysy konceptu v Rusku a v oblasti leteckého průmyslu. Tato část slouží hlavně k lepší orientaci v této problematice, k možnosti srovnání odlišných názorů a zobrazení hlavních problémů v oblasti CSR a udržitelného rozvoje, se kterými se ruské letecké podniky v tomto sektoru potýkají. Z kvalitativního a kvantitativního výzkumu vyplývá, že v oblasti leteckého průmyslu je nutné při posuzování aktivit společenské odpovědnosti rozlišovat velké, malé a střední firmy. Na základě těchto získaných výsledků vyhodnocuje společné i rozdílné charakteristiky CSR v jednotlivých leteckých společnostech. Velké podniky mají aktivní přístup k společensky odpovědným aktivitám a věnují se jim, v rámci dalšího rozvoje je důležité, aby se zaměřily na reportování svých výsledků. Malé a střední podniky jsou v činnostech CSR pasivní a pokud nějaké aktivity vykonávají, tak jako součást běžného fungování, hlavním důvodem je nedostatečná informovanost o celé problematice a možnostech rozvoje této oblasti a finanční náročnost. Navržená řešení obsahují zobecněné principy platné pro celé letecké odvětví a praktický příklad ve formě případové studie. Navrhované strategie CSR poslouží ruským leteckým společnostem k vyšší konkurenceschopnosti a překonání překážek k pochopení a k úspěšnému fungováním CSR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.