Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Filtry s vícevýstupovými proudovými zrcadly
Semmler, Petr ; Jeřábek, Jan (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrhu kmitočtových filtrů 4. a 6. řádu s proudovými prvky GCMI, CMI, MCMI a s tzv. vícevýstupovými proudovými zrcadly. V uvodní části práce jsou uvedeny základní informace o kmitočtových filtrech dělených podle několika hledisek. Dále pak následují informace o proudových zdcadlech opět členěných dle několika hledisek. Teoretická část je zakončena informacemi o proudových prvcích GCMI, CMI a MCMI. Druhá část práce se pak věnuje již konkrétnímu návrhu filtrů za použití metody autonomních obvodů. Touto metodou bylo navrženo několik zapojení jak pro 4. řád tak i pro 6. řád. Poté byl vždy vybrán jeden obvod pro konečnou analýzu, analýza byla provedena pomocí proramu PSpice a Snap. Poslední část je věnována samotnému nahrazení proudových prvků proudovými zrcadly. Bylo provedena analýza funkčnosti proudových zrcadel včetně ověření funkčnosti filtrů se začleněnými proudovými zrcadly.
Analýza zpomalování trolejbusů a vyhodnocení jeho účinků na stojící cestující
Semmler, Petr ; Škrabal, Jaroslav (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu zpomalování trolejbusů a vyhodnocení jeho účinku na stojící cestující. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky z hlediska legislativních požadavků na provoz trolejbusů a přepravu stojících osob. V této části jsou také uvedeny fyzikální poznatky průběhu zpomalení a sil působící na vozidlo. Stěžejní část práce je rozdělena na dvojici měření. První měření je zaměřeno na získání dat (hodnota zpomalení) a informací (počet cestujících, zhoršení stability, pád) z běžného provozu se stojícími cestujícími v trolejbusu. Druhé měření pak bude zaměřeno na provedení ukázkových jízdních zkoušek s figuranty v trolejbusu v různých dopravních situacích. Závěr této diplomové práce bude shrnovat získané hodnoty a poznatky z obou měření. Z vyhodnocených dat budou stanoveny příslušné meze zpomalení trolejbusu, při kterých cestující zachová stabilitu nebo naopak dojde k pádu cestujícího.
Analýza zpomalování trolejbusů a vyhodnocení jeho účinků na stojící cestující
Semmler, Petr ; Škrabal, Jaroslav (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu zpomalování trolejbusů a vyhodnocení jeho účinku na stojící cestující. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky z hlediska legislativních požadavků na provoz trolejbusů a přepravu stojících osob. V této části jsou také uvedeny fyzikální poznatky průběhu zpomalení a sil působící na vozidlo. Stěžejní část práce je rozdělena na dvojici měření. První měření je zaměřeno na získání dat (hodnota zpomalení) a informací (počet cestujících, zhoršení stability, pád) z běžného provozu se stojícími cestujícími v trolejbusu. Druhé měření pak bude zaměřeno na provedení ukázkových jízdních zkoušek s figuranty v trolejbusu v různých dopravních situacích. Závěr této diplomové práce bude shrnovat získané hodnoty a poznatky z obou měření. Z vyhodnocených dat budou stanoveny příslušné meze zpomalení trolejbusu, při kterých cestující zachová stabilitu nebo naopak dojde k pádu cestujícího.
Filtry s vícevýstupovými proudovými zrcadly
Semmler, Petr ; Jeřábek, Jan (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrhu kmitočtových filtrů 4. a 6. řádu s proudovými prvky GCMI, CMI, MCMI a s tzv. vícevýstupovými proudovými zrcadly. V uvodní části práce jsou uvedeny základní informace o kmitočtových filtrech dělených podle několika hledisek. Dále pak následují informace o proudových zdcadlech opět členěných dle několika hledisek. Teoretická část je zakončena informacemi o proudových prvcích GCMI, CMI a MCMI. Druhá část práce se pak věnuje již konkrétnímu návrhu filtrů za použití metody autonomních obvodů. Touto metodou bylo navrženo několik zapojení jak pro 4. řád tak i pro 6. řád. Poté byl vždy vybrán jeden obvod pro konečnou analýzu, analýza byla provedena pomocí proramu PSpice a Snap. Poslední část je věnována samotnému nahrazení proudových prvků proudovými zrcadly. Bylo provedena analýza funkčnosti proudových zrcadel včetně ověření funkčnosti filtrů se začleněnými proudovými zrcadly.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.