Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Are the principles of ITIL service desk applicable to the environment of SME?
Semianenka, Yauheni ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Účelem mé diplomové práce bylo analizovat požadavky na implementaci service desku z hlediska rámce ITIL, identifikovat specifiké požadavky SME firem a taky zkusit navrhnout ITIL service desk vhodný pro SME. V mé practické části bych chtěl vytvořit funkční model service desku který by odpovídal zásadám ITILu a obsahoval Incident, Request, Change a Problem Management procesy implementované v sotware Atlassian Jira. Na konci diplmové práce bych měl byt schopen odpovědět zdá je možné použítí ITIL v SME seg-mentu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.