Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Corporate Identity of a medium-sized company with practical application for architecture company
Seman, Daniel ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou a jejími vizuálními složkami z pohledu komunikace firmy. Cílem práce je vytvoření nového jednotného vizuálního stylu pro architektonické studio INAR. Teoretická část je zaměřená na firemní identitu a její vztah k firemní image. Jejím obsahem je také rozbor jednotlivých částí firemní identity, kterými jsou firemní kultura, firemní komunikace, firemní design a produkt. Cílem teoretické části je danou problematiku objasnit a nabídnout teoretický základ pro vypracování konkrétního návrhu firemního designu v praktické části. Praktická část je zaměřená na redesign loga a tvorbu jednotného vizuálního stylu pro architektonické studio. Jednotlivé výstupy jsou vytvořeny se zřetelem na zásady popsané v teoretické části a s použitím metodiky, která je používána v běžné praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.