Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání B2C loajalitních programů retailových řetězců v segmentu fashion and sport v ČR
Sekerková, Adéla ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Hynek, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza a srovnání věrnostních programů v segmentu fashion and sport v České republice. Dnešní spotřebitel je velmi informovaný a rozhoduje se při nákupu podle mnoha kritérií. Stává se věrným ke značce v případě, že je se značkou spokojen a přináší mu kromě různých benefitů především benefity emocionální. Teoretická část práce je věnována značce, chování zákazníka, jeho nákupnímu procesu, loajalitě, věrnostním programům a vlivu trendů a nových technologií na zákazníkovo chování. Tato práce byla zadána značkou O'Neill, proto se praktická část zabývá představením společnosti a porovnáním věrnostních programů jejich konkurentů. Stěžejní částí práce je vyhodnocení dotazníku a doporučení pro značku O'Neill.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Libanonu
Sekerková, Adéla ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Müllerová, Františka (oponent)
Bakalářská práce představuje základní informace o Libanonské republice, její kulturní a obchodní zvláštnosti, které se odlišují od ostatních arabských zemí. Práce také analyzuje stav ekonomiky v zemi, makroekonomické ukazatele, vzájemný obchod a spolupráci mezi Českou a Libanonskou republikou. Cílem práce je poskytnout široké spektrum informací o zajímavostech libanonského prostředí, možných rizikách či výhodách pro podnikatele.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.