Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix v pojišťovnictví a analýza současné marketingové strategie České pojišťovny
Sedliak, Tomáš ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěpánek, Lukáš (oponent)
Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii České pojišťovny. Konkrétně se zaměřuje na změny, které proběhly během "Podzimní ofenzívy 2011". Postupně jsou popsány inovace pojistných produktů, marketingové komunikace a distribučního oddělení České pojišťovny. Pozornost je věnována i tvorbě cen pojištění. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé složky marketingového mixu a mar-keting služeb a pojišťovnictví.
Analýza a popis vývoje platební bilance Indie
Sedliak, Tomáš ; Ondřich, Libor (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje analýze a popisu vývoje platební bilance Indie v letech 1975--2008. Teoretická část obsahuje stručný popis struktury a jednotlivých funkcí platební bilance a také vypovídací schopnost sald platební bilance. Dále je v této části uveden historicko-ekonomický vývoj Indie. V praktické části je znázorněn a interpretován vývoj jednotlivých účtů a sald platební bilance Indie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.