Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The effect of celebrities in advertising on consumer decision
Kočárová, Katarína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Sedlacky, Martin (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je objasnění velikosti vlivu celebrity, propagující produkty nebo služby, na rozhodovací proces spotřebitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce pojednává o teoretických východiscích spojených se spotřebním chováním, komunikací se zákazníkem, reklamou jako takovou a referenčními skupinami. Tato část je ukončena kapitolou, která rozebírá nosný pojem práce, kterým je celebrita. Praktická část je zaměřena na zjištění obecného vlivu, který má výskyt celebrity v reklamním spotu na spotřební chování, a také pro vyhodnocení efektivity konkrétních reklamních kampaní odvysílaných na území České a Slovenské republiky.
Management znalostních pracovníků
Blažková, Kristýna ; Mládková, Ludmila (vedoucí práce) ; Sedlacký, Martin (oponent)
Řízení znalostí je stále relativně mladým oborem, ve kterém se neustále objevují nové a nové koncepty. Velmi často ale bývá popisován zjednodušeně, kdy se diskuse na toto téma točí okolo univerzálních postupů, u kterých se předpokládá, že budou spolehlivě fungovat napříč všemi organizacemi. V tomto smyslu bývají také podnikány kroky efektivního řízení znalostí a snaha je soustředěna na změny v nástrojích a technologiích, jako je znalostní databáze, intranet apod. Tento přístup má ale s efektivním řízením znalostí pramálo společného. Řízení znalostí je komplexní a mnohostranné, zahrnuje vše, co organizace dělá pro to, aby zpřístupnila znalost podnikatelské činnosti, jako například začlenit klíčové informace v systémech a procesech, použít stimuly k motivaci zaměstnanců a vytvořit spojenectví tak, aby napomohly k naplnění podnikatelské činnosti znalostí. Efektivní řízení znalostí vyžaduje kombinaci mnoha organizačních prvků, technologii, praxi v řízení lidských zdrojů, organizační strukturu a kulturu, aby bylo zabezpečeno to, že správná znalost bude uplatněna ve správnou chvíli. Mnoho společností implementovalo sofistikované systémy, intranety, obvyklé úschovny a jiné, zatímco ignorovaly komplexní kulturní otázky, které ovlivňují způsob, jakým lidé ke znalostem přistupují. Prvním krokem k úspěchu je uvědomování si důležitosti řízení znalostí a znalostních pracovníků. Znalostní pracovníci vyžadují specifický přístup k jejich řízení. Často je jejich práce neviditelná a těžko měřitelná, protože probíhá v jejich hlavách nebo mimo pracovní prostředí kanceláře. Navíc patří do rostoucí části pracovní síly všude ve světě a jejich znalosti a dovednosti jsou jen těžko nahraditelné. Cílem mé diplomové práce je přiblížit čtenáři řízení znalostních pracovníků úspěšné mezinárodní konzultantské organizace Boston Consulting Group, která působí v České republice od konce 90. let. To vše v kontextu současné globální ekonomiky, ve které mají znalosti a znalostní pracovníci nesmírný význam. Nehmotným aktivem každé organizace, zejména konzultantské, jsou znalosti uchovávané ve hlavách jejich zaměstnanců. Často si držitelé těchto znalostí nejsou vědomi toho, jak důležitá je jejich znalost pro celou organizaci a její úspěch. Z pohledu organizace je rozhodující rozpoznat klíčové držitele znalostí, ty systematicky řídit a snažit se o zajištění takového pracovního prostředí, aby umožňovalo co nejhladší průběh sdílení znalostí. Na příkladu BCG můžeme vidět, že řízení znalostí je komplexní záležitostí a vůbec ne jednoduchá. Základem je dobře fungující HR proces, který řídí výběr nových pracovníků, jejich udržení a rozvíjení vztahu s bývalými. Klíčovým prvkem je motivovat znalostní pracovníky sdílet znalosti, vytvořit jim pro to prostor a poskytnout vhodné nástroje.
Marketing Strategy of a Multinational Company for Emerging Markets of CIS States
Bartes, Karel ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sedlacký, Martin (oponent)
The saturation of Western markets, strong and predatory competition, and the end of supranational state units, all these factors have contributed to eminent interest of multinational companies in the newly created markets of the Commonwealth of Independent States. For that reason, the thesis discusses marketing theories as well as a wide range of marketing strategies and tools tailored to local specific cosmetics markets based on executed situation analysis.
Oskar - od vstupu k prodeji
Sedlacký, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Chmelař, David (oponent)
Na příkladu mezinárodní telekomunikační firmy je vysvětlena marketingová strategie úspěšné firmy v průběhu jejího založení, následného vývoje a prodeje. To vše v kontextu současné technologicky vyspělé globální ekonomiky, ve které má komunikace nesmírný význam.

Viz též: podobná jména autorů
1 Sedlacký, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.