Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
New trends in marketing communication
Sedlák, Radko ; Říha, David (vedoucí práce) ; Křivonožka, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza a následné zhodnocení nových trendů v marketingové komunikaci, které nám pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a zjistit, jak jsou vnímány skupinou mladých lidí s rozdílnými zájmy a zálibami. Konkrétně se tato práce zaměřuje na digitální marketing, buzzmarketing a guerilový marketing, které se budou porovnávat s tradičními způsoby marketingové komunikace. Pod pojmem tradiční jsou myšleny média jako například tisk, reklama v televizi a rádiu, které již v této době nepřinášejí takový velký užitek a pomalu ztrácejí na své síle. Pro empirickou část je zvolen kvantitativní výzkum formou dotazníkového průzkumu. Výzkumným souborem jsou hlavně studenti prvního a druhého ročníku bakalářského studia. V závěru této práce jsou uvedeny výsledky dotazníkového průzkumu.

Viz též: podobná jména autorů
4 Sedlák, Radek
4 Sedlák, Radoslav
11 Sedlák, Robert
3 Sedlák, Roman
11 Sedlák, Róbert
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.