Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh pryžového tlumiče vznětového řadového čtyřválce.
Sedlák, Aleš ; Svída, David (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem pryžového tlumiče torzních kmitů vznětového řadového čtyřválce. Skládá se z několika na sebe navazujících částí. První část je věnována technickému řešení tlumičů torzních kmitů. Druhá část obsahuje výpočet torzních kmitů klikového hřídele bez tlumiče. Poslední část diplomové práce je věnována návrhu pryžového tlumiče a výpočtu torzních kmitů klikového hřídele s tlumičem.
Návrh pryžového tlumiče vznětového řadového čtyřválce.
Sedlák, Aleš ; Svída, David (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem pryžového tlumiče torzních kmitů vznětového řadového čtyřválce. Skládá se z několika na sebe navazujících částí. První část je věnována technickému řešení tlumičů torzních kmitů. Druhá část obsahuje výpočet torzních kmitů klikového hřídele bez tlumiče. Poslední část diplomové práce je věnována návrhu pryžového tlumiče a výpočtu torzních kmitů klikového hřídele s tlumičem.
Konzervatoř Jaroslava Ježka, marketingové a fundraisingové souvislosti
Kloučková, Marta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Sedlák, Aleš (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, jak nejefektivněji zacházet s marketingovým a fundraisingovým potenciálem státních středních škol, konkrétně konzervatoří. Práce se zaměřuje na možnosti těchto dvou problematik a jejich souvislostí na příkladu konkrétní instituce - Konzervatoře Jaroslava Ježka tak, aby škole co nejvíce prospěly. Práce se dělí na část teoretickou a část praktickou. Část teoretická se soustředí na vymezení pojmů marketing a fundraising a přiblížení legislativy státních středních škol (konzervatoří). Praktická část se věnuje umělecké činnosti Konzervatoře Jaroslava Ježka, současnému využívání jejího potenciálu, možnostech fundraisingu a návrhům na zlepšení marketingové a fundraisingové činnosti v budoucnu. Mým cílem je poskytnout podklady pro efektivnější využívání uměleckého potenciálu Konzervatoře Jaroslava Ježka v marketingových a fundraisingových souvislostech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.