|
Přístupy k hodnocení podnikových inovací
SEDLÁČKOVÁ, Iveta
Diplomová práce je zaměřena na inovace a jejich hodnocení. Cílem práce je zhodnotit ekonomický dopad konkrétní zaváděné inovace ve vybraném podniku. Dále se práce zaměřuje na zhodnocení inovace jako takové a stručný přehled několika posledních zaváděných inovací v podniku. Tyto údaje doplňuje charakteristika podniku, a to jak obecná, tak i ekonomická. Zhodnocení inovace a vlivu na podnik je podloženo teoretickými vědomostmi shrnutými do první části práce. Potřebné údaje ke zhodnocení inovace byly čerpány z interních zdrojů podniku a z veřejných účetních dokumentů.
|
| |
| |
|
Marketingová komunikace univerzit třetího věku
SEDLÁČKOVÁ, Iveta
Tato práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace univerzit třetího věku a také porovnání komunikace vybraných univerzit, které jsou součástí Asociace univerzit třetího věku. Bakalářská práce obsahuje teoretický výklad důležitých pojmů z oblasti marketingového mixu, marketingové komunikace a univerzit třetího věku. Další částí práce je teoretická část. Ta se zakládá zejména na dotazníku, jenž vybrané univerzity vyplnily. V této části se nachází také porovnání marketingové komunikace univerzit třetího věku a návrhy na její vylepšení.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |