Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Čtyři lekce pro katolickou církev: Využití behaviorální ekonomie pro komunikaci české katolické církve k nevěřícím
Scherf, Barbora ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnost využití behaviorální ekonomie a fenomén trendu v komunikaci české katolické církve k nevěřícím. Práce nejprve analyzuje dosavadní komunikační praxi české katolické církve a na základě mediální analýzy českých zpravodajských médií dále vysvětluje stav komunikace a identifikuje její nedostatky. Ve druhé části je detailně představena charakteristika trendu, jeho šíření a specifika efektivity jeho komunikace. Tyto dvě části jsou následně teoreticky propojeny a jsou definovány čtyři lekce pro komunikaci české katolické církve k nevěřícím.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.