Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kašparová, Marie ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Schütz, Josef (oponent)
Práce se zaměřuje na využití sociálních sítí jako prostředku marketingové komunikace subjekty cestovního ruchu. Hlavní pozornost je věnována Facebooku a Twitteru. V úvodních kapitolách jsou definovány sociální sítě a zmíněna základní fakta nutná k pochopení tématu. V dalších kapitolách jsou zmíněny teoretické základy marketingové komunikace na sociálních sítích, i základy užívání sociálních sítí z hlediska běžných uživatelů. V závěru práce jsou uvedeny příklady profilů subjektů cestovního ruchu na sociálních sítích a provedena analýza správnosti postupu těchto subjektů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.