Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Luxury Brands in Digital Age - Keeping Up With Changing Customers
Savić, Nataša ; Zlatić, Marija (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Tato práce zkoumá luxusní značky v digitálním věku a proces jak si udržet krok s měnícími se zákazníky. Cílem této práce bylo vytvořit souvislost mezi vnímanou hodnotou luxusní značky a digitalizací zákazníků v segmentu luxusu. Při studiu tohoto vztahu byl použit kvantitativní metodický přístup, jenž položil základ pro doporučení, které se týká přizpůsobení se měnícím se klientům v segmentu luxusu. Výsledky ukazují, že existuje vztah mezi digitalizací zákazníků a vnímanou hodnotou luxusních značek. To dokládá, že luxusní značky jsou ovlivněny digitalizací svých zákazníků. Navíc vývoj "indexu luxusního nákupu" umožňuje ohodnocení jednotlivých zákazníků na základě jejich vnímání hodnoty luxusních značek. Závěry této práce jsou zvláště vhodné pro manažery a akademické pracovníky, neboť přinášejí strategické úvahy v současném kontextu správy luxusních značek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.