Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix společnosti
Konečná, Eva ; Salamon, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu firmy. Je v ní řešen marketingový mix a firmou nabízené výrobky a služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace, který povede k získání zákazníků.
Návrh změn IS firmy MADT, a.s.
Salamon, Jakub ; Wachtarczyk, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce hodnotí stávající informační systémy firmy MADT a.s. a zabývá se návrhem možných zlepšení. Na začátku jsou definovány základní pojmy dané problematiky. Dále byla provedena důkladná analýza současného stavu informačních systémů a technologií, na jejímž základě byly navrženy varianty možných řešení. Z těchto návrhů byla vybrána nejvhodnější možnost a následně byla ekonomicky zhodnocena.
Návrh intranetu pro podporu firemních procesů
Salamon, Jakub ; Wachtarczyk, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zavádění intranetu pro podporu firemních procesů. Na začátku jsou definovány základní pojmy dané problematiky. Poté jsem provedl analýzu situace ve firmě a analýzu současného stavu informačních a komunikačních technologií. Na základě těchto analýz jsem navrhl postup pro zavedení intranetu vedoucí ke zjednodušení a zpřehlednění činností v podniku.
Návrh změn IS firmy MADT, a.s.
Salamon, Jakub ; Wachtarczyk, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce hodnotí stávající informační systémy firmy MADT a.s. a zabývá se návrhem možných zlepšení. Na začátku jsou definovány základní pojmy dané problematiky. Dále byla provedena důkladná analýza současného stavu informačních systémů a technologií, na jejímž základě byly navrženy varianty možných řešení. Z těchto návrhů byla vybrána nejvhodnější možnost a následně byla ekonomicky zhodnocena.
Marketingový mix společnosti
Konečná, Eva ; Salamon, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu firmy. Je v ní řešen marketingový mix a firmou nabízené výrobky a služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace, který povede k získání zákazníků.
Návrh intranetu pro podporu firemních procesů
Salamon, Jakub ; Wachtarczyk, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zavádění intranetu pro podporu firemních procesů. Na začátku jsou definovány základní pojmy dané problematiky. Poté jsem provedl analýzu situace ve firmě a analýzu současného stavu informačních a komunikačních technologií. Na základě těchto analýz jsem navrhl postup pro zavedení intranetu vedoucí ke zjednodušení a zpřehlednění činností v podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.