Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace - teorie a aplikace v ČSOB
Sachrová, Michala ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jaroš, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti ČSOB. Cílem je především popsat, zhodnotit a porovnat s konkurencí současné fungování marketingové komunikace této banky a navrhnout případné inovace nebo změny.
Konkurenceschopnost firmy EMICO Group, spol. s r.o. na českém trhu - Internetový obchod Megaobchod.cz
Sachrová, Michala ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Bakalářská práce analyzuje postavení společnosti Emico Group, spol. s r.o., provozovatele internetového obchodu MEGAOBCHOD.cz na českém internetovém trhu. Mezi použité aplikované analýzy patří analýza odvětví, analýza konkurence, analýza zákazníků, PEST analýza, marketingový mix a shrnutím je SWOT analýza, která se snaží odhalit silné a slabé stránky společnosti a do budoucna možné příležitosti či ohrožení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.