Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané společnosti
Lukačková, Alena ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Saňková, Veronika (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje proces marketingového řízení se zaměřením se na stanovení marketingové strategie. Na základě analýz a vlastního výzkumu je stanovena nová marketingová strategie pro společnost Hopi Popi, jediného českého výrobce popcornu od mikrovlnné trouby. Současně je analyzována původní marketingová strategie zaměřená na koncového zákazníka a současná marketingová strategie zaměřená víceméně na sektor B2B.
CSR v praxi českých firem - komparace sdělení českých a zahraničních firem
Saňková, Veronika ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Ambrožová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce popisuje stav CSR v České republice na základě zkoumání CSR sdělení určených stakeholderům na webových stránkách českých firem a jejich porovnání s výsledky světového výzkumu. Teoretická část obsahuje definici pojmu, historii a zasazení CSR do širší souvislosti udržitelného rozvoje. Dále popisuje základy teorie stakeholderů a stakeholder relationship managementu. Praktická část pak vychází ze světového výzkumu CSR sdělení stakeholderům a z výzkumů o významu stakeholderů pro firmy, uskutečněných v západní a střední a východní Evropě. Po představení výzkumů v ČR následují výsledky výzkumu této diplomové práce - skupiny stakeholderů, ke kterým se české firmy na svých webových stránkách obrací, a kategorie sdělení, která jsou jim určena. Práce je uzavřena doporučeními pro české firmy.
Optimalizace počtu pracovníků v maloobchodní jednotce
Saňková, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problémem stanovení potřebného počtu pracovníků v maloobchodní jednotce, který řeší na konkrétním případě tří prodejen diskontního řetězce. Obsahem práce je charakteristika obchodního provozu a teoretický základ frekvenčního testu, metody průměrné nutné doby obsluhy a metody indexů frekvence kupujících. Uvedené metody jsou následně aplikovány na tyto prodejny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.