Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika marketingové komunikace v České republice
SUCHÁ, Věra
Základem pro úspěšný televizní reklamní spot je určit specifika, typická pro produkt, která jsou přijatelná v zemi, kde bude spot vysílán. Cílem kávy, jakožto samotného produktu, je působit na smysly, vzbudit chuť a to nejlépe v dobré společnosti, kde vládne pohoda, radost a příjemná atmosféra. Důležitou součástí reklamního spotu je také demonstrace pití a přípravy kávy, aby spotřebitel názorně viděl, jak kávu správně připravit. I u tohoto produktu je úzce vymezena cílová skupina. V případě instantní kávy jsou to muži a ženy ve věku 25 ? 35 let. Mletou kávu ocení muži a ženy v průměrném věku 40 let.
Sociální družstvo obcí / mikroregionu jako nástroj k řešení regionálních potřeb a zaměstnanosti znevýhodněných občanů
SUCHÁ, Věra
Sociální družstva, jako nástroj podnikání, mohou pomoci vyřešit regionální problémy a také nezaměstnanost v obci či mikroregionu. Přesto, že se tato družstva snaží v první řadě pomoci lidem, je také důležité, aby byla zcela nezávislá na finančních podporách a dokázala se na trhu udržet. Tento problém je v mnoha případech nepřekonatelný, proto v České republice není rozvoj sociálního podnikání tak velký.

Viz též: podobná jména autorů
10 SUCHÁ, Veronika
10 Suchá, Veronika
2 Šůcha, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.