Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Celebrity marketing - Petr Čech v kampani České spořitelny
Sáblíková, Lucie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce "Celebrity marketing - Petr Čech v kampani České spořitelny" pojednává o poměrně novém termínu z oboru marketingové komunikace, kterým je celebrity marketing. Celebrity marketing lze charakterizovat jako komunikaci (společností) s využitím tváří slavných osobností - celebrit. Tato práce se snaží objasnit problematiku tohoto mladého oboru, zprostředkovat zkušenosti zahraničních odborníků, vysvětlit základní pojmy a nastínit možné způsoby práce s celebritami. Součástí práce je samozřejmě i zhodnocení efektivnosti reklam s celebritami a porovnání s reklamami bez slavných tváří, nezapomínám ani na možná úskalí, se kterými se marketéři při realizaci celebrity marketingu mohou v praxi setkávat. Získané poznatky pak aplikuji na konkrétní vybrané kampani. Tou je kampaň přední české bankovní instituce České spořitelny, která spolupracuje s jedním z nejznámějších českých sportovců - fotbalovým reprezentačním brankářem Petrem Čechem. V této části nejdříve představím oba protagonisty a poté se věnuji rozboru jejich několikaleté spolupráce. Závěrem se zabývám také zhodnocením současné situace na poli celebrity marketingu, úrovní využívání slavných osobností a možnému vývoji do budoucna.
Specifické propagační formy v cestovním ruchu se zaměřením na lyžařské zájezdy
Sáblíková, Lucie ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Specifické propagační formy v cestovním ruchu se zaměřením na lyžařské zájezdy Cíle práce: Cílem práce bude zjištění aktuálního stavu využívání propagačních forem v prostředí českého trhu s oblíbenými lyžařskými zájezdy. Metoda: V práci jsem využila metody interview a dotazník, pro vyhodnocení popisnou a komparativní analýzu. Výsledky: Průzkum ukázal, že CK sledují trendy a snaží se přizpůsobit strukturou nabídky i propagace. Nejčastěji využívanou formou je reklama společně s podporou prodeje. Mnohé CK jsou však omezeny nedostatkem financí, což by chtěly v budoucnu změnit. Klíčová slova: Propagace, reklama, cestovní ruch, cestovní kancelář, lyžařský zájezd.
Specifické propagační formy v cestovním ruchu se zaměřením na lyžařské zájezdy
Sáblíková, Lucie ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Specifické propagační formy v cestovním ruchu se zaměřením na lyžařské zájezdy Cíle práce: Cílem práce bude zjištění aktuálního stavu využívání propagačních forem v prostředí českého trhu s oblíbenými lyžařskými zájezdy. Metoda: V práci jsem využila metody interview a dotazník, pro vyhodnocení popisnou a komparativní analýzu. Výsledky: Průzkum ukázal, že CK sledují trendy a snaží se přizpůsobit strukturou nabídky i propagace. Nejčastěji využívanou formou je reklama společně s podporou prodeje. Mnohé CK jsou však omezeny nedostatkem financí, což by chtěly v budoucnu změnit. Klíčová slova: Propagace, reklama, cestovní ruch, cestovní kancelář, lyžařský zájezd.
Celebrity marketing - Petr Čech v kampani České spořitelny
Sáblíková, Lucie ; Šesták, Zdeněk (oponent) ; Halada, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Celebrity marketing - Petr Čech v kampani České spořitelny" pojednává o poměrně novém termínu z oboru marketingové komunikace, kterým je celebrity marketing. Celebrity marketing lze charakterizovat jako komunikaci (společností) s využitím tváří slavných osobností - celebrit. Tato práce se snaží objasnit problematiku tohoto mladého oboru, zprostředkovat zkušenosti zahraničních odborníků, vysvětlit základní pojmy a nastínit možné způsoby práce s celebritami. Součástí práce je samozřejmě i zhodnocení efektivnosti reklam s celebritami a porovnání s reklamami bez slavných tváří, nezapomínám ani na možná úskalí, se kterými se marketéři při realizaci celebrity marketingu mohou v praxi setkávat. Získané poznatky pak aplikuji na konkrétní vybrané kampani. Tou je kampaň přední české bankovní instituce České spořitelny, která spolupracuje s jedním z nejznámějších českých sportovců - fotbalovým reprezentačním brankářem Petrem Čechem. V této části nejdříve představím oba protagonisty a poté se věnuji rozboru jejich několikaleté spolupráce. Závěrem se zabývám také zhodnocením současné situace na poli celebrity marketingu, úrovní využívání slavných osobností a možnému vývoji do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.