Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnost spolupráce školy a další instituce v problematice těhotenství dětí ve vybraném regionu
Ryvolová, Eliška ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Thorovská, Alena (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice těhotenství dětí. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část diplomové práce je zpracována pomocí odborné literatury. Za pomoci přímých a nepřímých citací se autorka snaží přiblížit čtenáři pojmy související s reprodukčním zdravím, fyziologií ženských pohlavních orgánů a sexuální výchovou v systému vzdělávání České republiky. Nedílnou součástí teoretické části práce je i prevence vzniku těhotenství a také možné důsledky pro dítě, jakožto nastávající matku, a to jak biologické tak psychosociální. Druhá část diplomové práce se již zaměřuje na konkrétní cíle. Pomocí metody rozhovoru autorka mapuje situaci vzniklého těhotenství v roce 2010 a to nejen s respondentkou, ale i s výchovnou poradkyní základní školy a sociální pracovnicí OSPOD, pod který vzniklý případ těhotenství spadal. Po analýze rozhovorů následuje závěrečné doporučení základním školám o možnostech prevence a postupu v případě těhotenství nezletilé a také doporučení dívkám, jak se zachovat a na koho se obrátit v případě zjištěného těhotenství. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Možnost spolupráce školy a další instituce v problematice těhotenství dětí ve vybraném regionu
Ryvolová, Eliška ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Thorovská, Alena (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice těhotenství dětí. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část diplomové práce je zpracována pomocí odborné literatury. Za pomoci přímých a nepřímých citací se autorka snaží přiblížit čtenáři pojmy související s reprodukčním zdravím, fyziologií ženských pohlavních orgánů a sexuální výchovou v systému vzdělávání České republiky. Nedílnou součástí teoretické části práce je i prevence vzniku těhotenství a také možné důsledky pro dítě, jakožto nastávající matku, a to jak biologické tak psychosociální. Druhá část diplomové práce se již zaměřuje na konkrétní cíle. Pomocí metody rozhovoru autorka mapuje situaci vzniklého těhotenství v roce 2010 a to nejen s respondentkou, ale i s výchovnou poradkyní základní školy a sociální pracovnicí OSPOD, pod který vzniklý případ těhotenství spadal. Po analýze rozhovorů následuje závěrečné doporučení základním školám o možnostech prevence a postupu v případě těhotenství nezletilé a také doporučení dívkám, jak se zachovat a na koho se obrátit v případě zjištěného těhotenství. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.